recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI indgang defekt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDMI indgang defekt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Deck@rd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI indgang defekt?
    Sendt: 07-Juni-2009 kl. 18:26
Oprindeligt har vores PS3 været tilkoblet vores plasma-skærm Pioneer PDP-435FDE i stuen, og fungeret perfekt ved tilkobling til HDMI-indgangen. Efterfølgende har sønnike fået LCD på sit værelse og har "lånt" PS3'en gennem længere tid. Da jeg ville flytte PS3 tilbage til stuen, opdagede jeg at der intet signal var på HDMI-indgangen. Jeg har prøvet "alt muligt" - uden held. Signalet er forsvundet.

Er der andre der har oplevet noget lignende, eller har forslag til hvad jeg kan gøre?
Jesper

Pioneer PDP-435PE
Pioneer DVR-520H
Panasonic TX-32LMD70F
*NU MED PS3*
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 18:28
Er du sikker på han ikke har indstillet den til 1080P, hvis hans LCD er full HD. Så skal du reset eller tilbage på hans lcd og sæt den til 720P
Til top
Deck@rd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-April-2005
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 21:09
He-he-he...  Hvor har du ret - det var en mulighed jeg slet ikke havde efterprøvet.

For sønnike påstod jo i første omgang at han ikke havde pillet ved nogen indstillinger - og jeg troede på ham

Nu viser det sig at når han har indstillet PS3 til 1080p er den ikke istand til automatisk at gå tilbage til 1080i ved tilslutning til min Pio

Nu ved jeg det - og er glad for det. 1080i tillader fuldautomatisk "konvertering" fra skærm til skærm.

Tusind tak for lynhurtigt svar - jeg vidste at jeg havde fat i eksperter på recordere.dk
Jesper

Pioneer PDP-435PE
Pioneer DVR-520H
Panasonic TX-32LMD70F
*NU MED PS3*
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503