|
HDMI indgange brændt af. Ny med HDMI 2.0 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2013 kl. 17:58 |
Som skrevet er er begge indgange nu tavse på min 6 år gamle Onkyo Tx-SR605 og nu lige til sæsonen for at se film
![]() Jeg står nu mellem at købe en god brugt midlertidigt eller købe en ny og opgradere. Skal jeg købe en brugt eller afvente til HDMI 2.0 introduceres. Hvor stor betydning har HDMI 2.0 for 4K? og er der andre fordele der har betydning. Er der nogen der ved hvornår produksenterne præsentere HDMI 2.0?
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen der ved noget..? Specielt vedr HDMI 2.0..?
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Mon ikke vi alle ved meget mere, om en måneds tid. Alle viser vel nye produkter med HDMI 2.0 til CES. Går også ud fra det er der, at de virkelig promoverer standarden, og fortæller os alle, at det bliver det nye sort. Så jeg har på fornemmelsen, at de kommer i stort set alle recievere, der begynder at dukke op, omkring slutningen af 1. kvartal, eller i løbet af 2. kvartal. Alle 4k TV får det helt sikkert også.
|
|
![]() |
|
Ja det vil nok blive på CES. For mig er det også væsentlig at den nye forstærker er rimeligt fremtidssikret da det er ikke noget jeg skifter med mindre det er nødvendigt. Kan også se at der er tilbud på flere mærker for tiden så der sker nok noget inden for nær fremtid.
Jeg ser nok efter en god brugt for et par tusinde kr. der kan bruges op til et år.
|
|
/Erik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |