recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI indgange brændt af. Ny med HDMI 2.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI indgange brændt af. Ny med HDMI 2.0

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI indgange brændt af. Ny med HDMI 2.0
    Sendt: 02-December-2013 kl. 17:58
Som skrevet er er begge indgange nu tavse på min 6 år gamle Onkyo Tx-SR605 og nu lige til sæsonen for at se filmOuch

Jeg står nu mellem at købe en god brugt midlertidigt eller købe en ny og opgradere. Skal jeg købe en brugt eller afvente til HDMI 2.0 introduceres. Hvor stor betydning har HDMI 2.0 for 4K? og er der andre fordele der har betydning.  Er der nogen der ved hvornår produksenterne præsentere HDMI 2.0?
/Erik
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 20:56
Er der nogen der ved noget..? Specielt vedr HDMI 2.0..?
/Erik
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 23:26
Mon ikke vi alle ved meget mere, om en måneds tid. Alle viser vel nye produkter med HDMI 2.0 til CES. Går også ud fra det er der, at de virkelig promoverer standarden, og fortæller os alle, at det bliver det nye sort. Så jeg har på fornemmelsen, at de kommer i stort set alle recievere, der begynder at dukke op, omkring slutningen af 1. kvartal, eller i løbet af 2. kvartal. Alle 4k TV får det helt sikkert også.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 15:53
Ja det vil nok blive på CES. For mig er det også væsentlig at den nye forstærker er rimeligt fremtidssikret da det er ikke noget jeg skifter med mindre det er nødvendigt. Kan også se at der er tilbud på flere mærker for tiden så der sker nok noget inden for nær fremtid.

Jeg ser nok efter en god brugt for et par tusinde kr. der kan bruges op til et år.
/Erik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu