|
HDMI kabel mellem Tv boks og receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2021 kl. 08:11 |
Så har jeg endnu et spørgsmål om HDMI kabel.
Jeg har tv fra boks Fibia (Waoo) som er tilsluttet til min surround receiver, mit spørsmål er nu om det vil forbedre noget som helst, hvis jeg sætter eksempelvis et HDMI 2.1 kabel imellem, istedet for det kabel jeg har fået sammen med TV boksen, eller er det uden betydning ?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4656 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Intet.
HDMI 'Ultra High Speed'-kabler, som kræves til HDMI 2.1, er kun relevante ift. HDMI 2.1 båndbredde (f.eks. 4K120) til enheder såsom Xbox Series X og PlayStation 5.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Helt enig. Hvis det kabel du anvender nu virker som det skal, er der intet at hente.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
ASKF ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 287 |
Der er i øvrigt ikke nødvendigvis sammenhæng mellem pris og kvalitet. Bemærk i øvrigt den pinned kommentar, med svar fra Belkin. Alle test data kan hentes på deres forum. Jeg gad godt der var nogen som lavede lignende tests for det Europæiske marked. Jeg køber selv kabler så de passer til længden og så er jeg blevet glad for de vinklede kabler, med stik som kan vinkles i forskellige retninger, da der altid er plads til dem. Jeg er så også i lejet sommerhus nogle gange om året, hvor der er stor variation i hvilke kabler der er optimale for at forbinde den medbragte Shield. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |