|
HDMI kabel og Anynet+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gotskov ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2012 kl. 21:11 |
Først, mit udstyr
Samsung UE40ES6575 LED TV Samsung BD-E5500 BLuray Jeg har forbundet de 2 dele med dette kabel. http://www.auroragroup.eu/forms/products.asp?sk=&sv=&sq=301862&SubmitBtn=S%F8g&so=0&hl=S%F8geresultater Mit problem er at jeg ikke kan få Anynet+ til at virke. Når jeg på TV'er søger efter Anynet+ enheder, finder den simpelthen ikke noget. Jeg har kontrolleret/prøvet at
Jeg er ved at give op og ved ikke hvad mere jeg kan kigge på og er nervøs for at det måske er mit nye kabel der ikke er godt nok. Nogen der kan afkræfte det?
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja.
|
|
![]() |
|
gotskov ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til andre der måske kunne have glæde af det, så var det min Clint DC3 DVB-C tuner der gav problemet. Anynet virker ikke, uanset hvilken HDMI port Clint'en er tilsluttet.
Kablet er også skiftet uden forbedring. Så nu er spørgsmålet, hvorfor ødelægger en Clint DC3 anynet?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |