|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cadiso ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 21:37 |
Er der nogle HDMI-kabler, der er bedre til PS3 end andre ? |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Der er ingen forskel på billed kvaliteten, enten får du et digitalt billede eller også for du ikke et billede. Der hvor der kan være forskel er selve kvaliteten af kablet og stik. Nogle er lavet af bedre plastik / Metal og sidder måske bedre fast i dit udstyr og generelt føles som bedre kvalitet, men selve det digitale signal er det samme. |
|
![]() |
|
cadiso ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Tak for svaret.......... |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Personligt ville jeg ikke vælge nogen af dem, men skulle jeg vælge mellem de 2 ville jeg vælge det der var billigst - da der som nævnt ingen forskel er på det signal der kommer igennem.
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg ville gå ind på www.amazon.co.uk og søge efter HDcables - det er mere eksklusivt end et IXOS til dobbelt pris (Jeg har begge).
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Eller køb det hos proshop til 45,- det virker fint på 1mtr afstand.. Det er totalt ligegyldigt resten, det er kun hvis du vil hænge det op på væggen og kikke på det at udseende vel bliver aktuelt, dog er det vel ikke det?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, lyder som om det er fuldstændigt ligegyldigt hvad jeg bruger af kabel så ? Redigeret af cadiso - 13-Oktober-2008 kl. 11:05 |
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Forudsat kablet virker så er jo billigere = jo mere sparet. I den længde du efterspørger er der overhovedet ingen forskel på det billigste HDMIkabel du kan finde og et til 5000 kr. meteren.
Harald Nyborg har billige, eller så bare den butik er lægger nærmest. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, er ved at være overbevidst
![]() Et sidste spørgsmål dog. Man kan vel ikke altid være sikker på, at et billigt HDMI-kabel understøtter op til 1080p ?? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
for ikke at gøre det for teknisk, som jeg ikke kan forklare alligevel, så er det største problem afstandene..
Så jo, på få meter kan du nok også regne med det, og så til 45,- er det jo ikke den dyreste test.. (ok, +50kr i porto når du ikke køber andet, men sån er de fleste køb på nettet) Er det de 30 cm mellem hifi og tv bag dit tv møbel, kommer du nok ikke ud i problemer.. mit dyreste kabel er 500,- for 7mtr.. resten er 50,- og de virker skam fint i 1080i |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Noget billigere - Kører selv med Haraldnyborgs kabler uden nogen problemer bl.a. full-hd fra PC til tv over 10m med HDMI>DVI konverter. derudover har jeg et på 2 og et på 5 meter også uden nogen problemer. |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Der har været en lang tråd herinde (og er der sikkert stadig et sted) og der er _ingen_ grund til at gå ud og købe et dyrt kabel - eller Sony' eget. Så længe det virker, så virker det. Så du behøver ikke spekulere så meget i det ;) Eller være i tvivl.. - Fandtl ige tråden. Læs gerne her, hvis du stadig er i tvivl. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42813& PN=5 Redigeret af RuneH - 13-Oktober-2008 kl. 13:56 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |