|
Hdmi kabel?? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Keyvan
Bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
en god reklame for AV-Cables
|
|||
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hentyder du til vi arbejder for dem?
|
|||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|||
Therock
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøver jo bare på at oplyse topic opretter om hvad vi andre bruger så han kan finde et eller andet der måske passer ham...
|
|||
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|||
sømsen
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja tænk....nu har han spildt 2 sekunder af dit liv..........sikke dog en bølle....!!!!
|
|||
Keyvan
Bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hentyder DU at jeg hentyder noget?
|
|||
Fakker
Super bruger Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har dette her http://www.av-cables.dk/hdmi-kabler/hq-1-4-standard-speed-hdmi-kabel-15-m.html Og det fungere rigtig rigtig fint, der har aldrig været noget med dem jeg har af denne type.
Men derimod det der hedder Hometeater, har jeg haft problemer med et af. Tror der var en løs forbindelse i stikket til sidst, men det kan jo også bare være mig der var uheldig. Jeg har også kørt med dem som var endnu billigere, og der har ikke været problemer.
|
|||
mot
Junior bruger Oprettet: 21-Marts-2012 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et stykke tid siden jeg lod høre fra mig. Sidst var med trådløse baghøjtalere. Jeg købte et par JBL i Tyskland til 1800. Fungerer perfekt. Er hvide, ikke så store og rimeligt diskrete.
Nyt mysterium. Har Viasat HD . Projektor Pioneer A 3000. BlueRay afspiller. Harald Nyborg 10m. HD-kabel. Alt fungerer upåklgeligt. MEN når jeg sætter en ikke BlueRay i afspilleren Falder signalet ind og ud hele tiden. Har prøvet at skifte m BlueRay fra Hvidovre. Ingen bedring. Evt forklaring udbedes. mot
|
|||
sponix
Bruger Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har dette 15m http://www.kabelmix.dk/shop/hq-high-speed-336p.html
Virker skam også fint. Det kan også købes ved av-cables, men de har den dog ikke i 15m pt. |
|||
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
|||
mot
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mit problem er at kablet er bygget ind i loftet. Sommerhuset er helt nyt. Og jeg tør ikke udskifte "Harald" da jeg risikerer at det knækker. Det der interesserer mig er en teknisk forklaring på hvorfor BlueRay går problemfrit igennem men ikke en almindelig DVD.
|
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sandsynligvis fordi din bluray afspiller opskalerer til 1080P. Når du gør dét på en DVD, bliver det til 50 Hz 1080P (60 Hz hvis det er en NTSC DVD), mens næsten alle blu-ray film er 24 Hz 1080P. Dermed forsøger du at sende over dobbelt så høj båndbredde igennem, hvilket kablet så ikke kan bære. Hvis du har mulighed for at slå opskalering fra i afspilleren, så prøv dét.
|
|||
mot
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Otto. Dejligt at høre fra dig igen. Men som det er dig bekendt er jeg "teknikmongol" Hvon gør jeg. Jeg har en Sony og Phillips blue ray.
|
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Modelnumre tak :-)
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |