recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdmi kabel??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hdmi kabel??

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Keyvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 14:55
en god reklame for AV-Cables
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-September-2007
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af Keyvan Keyvan skrev:

Hentyder du til vi arbejder for dem?
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 19:35

Prøver jo bare på at oplyse topic opretter om hvad vi andre bruger så han kan finde et eller andet der måske passer ham...
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
sømsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2003
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sømsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Har du hørt om den sagnsomspundne søgeknap?- nogle siger man kan finde svar på næsten alle spørgsmål hvis bare man gad bruge samme tid på at bruge den som man gør når man opretter nye emner.

Hvad skal vi så bruge et forum til??

Til at diskutere ting som man ikke kan få svar på ved at bruge 2 sek på at google.

Ja tænk....nu har han spildt 2 sekunder af dit liv..........sikke dog en bølle....!!!!Geek
Til top
Keyvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2011
Sted: Aalborg
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 16:01

Oprindeligt skrevet af Tunfisken Tunfisken skrev:

Hentyder du til vi arbejder for dem?
Hentyder DU at jeg hentyder noget? Smile 
Til top
Fakker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Aarhus
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fakker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 00:43
Jeg har dette her   http://www.av-cables.dk/hdmi-kabler/hq-1-4-standard-speed-hdmi-kabel-15-m.html  Og det fungere rigtig rigtig fint, der har aldrig været noget med dem jeg har af denne type.

Men derimod det der hedder Hometeater, har jeg haft problemer med et af.
Tror der var en løs forbindelse i stikket til sidst, men det kan jo også bare være mig der var uheldig.

Jeg har også kørt med dem som var endnu billigere, og der har ikke været problemer.
Til top
mot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Marts-2012
Sted: dk
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 12:32
Et stykke tid siden jeg lod høre fra mig. Sidst var med trådløse baghøjtalere. Jeg købte et par JBL i Tyskland til 1800. Fungerer perfekt. Er hvide, ikke så store og rimeligt diskrete.
Nyt mysterium. Har Viasat HD . Projektor Pioneer A 3000. BlueRay afspiller. Harald Nyborg 10m. HD-kabel. Alt fungerer upåklgeligt. MEN når jeg sætter en ikke BlueRay i afspilleren Falder signalet ind og ud hele tiden. Har prøvet at skifte m BlueRay fra Hvidovre. Ingen bedring. Evt forklaring udbedes. mot
Til top
sponix Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2011
Sted: Sønderjylland
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sponix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 13:59
Jeg har dette 15m http://www.kabelmix.dk/shop/hq-high-speed-336p.html
Virker skam også fint.
Det kan også købes ved av-cables, men de har den dog ikke i 15m pt.
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
Til top
mot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 15:30
Mit problem er at kablet er bygget ind i loftet. Sommerhuset er helt nyt. Og jeg tør ikke udskifte "Harald" da jeg risikerer at det knækker.  Det der interesserer mig er en teknisk forklaring på hvorfor BlueRay går problemfrit igennem men ikke en almindelig DVD.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af mot mot skrev:

Mit problem er at kablet er bygget ind i loftet. Sommerhuset er helt nyt. Og jeg tør ikke udskifte "Harald" da jeg risikerer at det knækker.  Det der interesserer mig er en teknisk forklaring på hvorfor BlueRay går problemfrit igennem men ikke en almindelig DVD.

Sandsynligvis fordi din bluray afspiller opskalerer til 1080P. Når du gør dét på en DVD, bliver det til 50 Hz 1080P (60 Hz hvis det er en NTSC DVD), mens næsten alle blu-ray film er 24 Hz 1080P. Dermed forsøger du at sende over dobbelt så høj båndbredde igennem, hvilket kablet så ikke kan bære. Hvis du har mulighed for at slå opskalering fra i afspilleren, så prøv dét. 
Til top
mot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 09:08
Hej Otto. Dejligt at høre fra dig igen. Men som det er dig bekendt er jeg "teknikmongol" Hvon gør jeg. Jeg har en Sony og Phillips blue ray.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af mot mot skrev:

Hej Otto. Dejligt at høre fra dig igen. Men som det er dig bekendt er jeg "teknikmongol" Hvon gør jeg. Jeg har en Sony og Phillips blue ray.

Modelnumre tak :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu