|
Hdmi kabel?? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
mot
Junior bruger Oprettet: 21-Marts-2012 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den jeg har i Hvidovre er Sony BDP S 363. Hvis du kan løse den kan jeg bare bytte m Phillips i sommerhus.
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ah, jeg spottede ikke lige at det var dig Sony'en kan ikke som sådan sættes til Source Direct, og jeg mindes ikke at de Philips'er jeg har set kan. Men du kan "snyde" lidt med Sony'en: Hvis du sætter output til 480p/576p, og sætter BD ROM 1080P/24 output til "on" (dvs ikke auto), så vil DVD blive vist i sin oprindelige opløsning, mens blu-ray bliver vist som 1080P. MEN - det trick virker kun hvis du kun ser 1080P blu-ray, hvis du har nogle 1080i blu-ray - f.eks. koncerter, men også nogle af de danske udgivelser - så virker dette ikke.
|
|
mot
Funktioner
Tak(0)
|
Utroiligt. Det lykkedes mig at få indstillingerne på plads, men om det virker må vi se i weekenden. Dog blev den ved med at snakke om jeg havde set prøvebilledet, fordi formatet ville ændre sig. Men den "Tudors" jeg er ved at se så helt normal ud. Vender tilbage i næste uge.
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en philips bdp7300 blu-ray. Den kan sættes til native output ved at trykke på knappen "HDMI" på remoten indtil der står "native" i dispalyet. Når den står på native opskalerer den ikke DVD.
MVH |
|
mot
Funktioner
Tak(0)
|
Kære Otto og Kartoffel. Eftersom det var hurtigst at efterprøve kartoffels forslag (så skulle jeg ikke skifte dvd-en) gjorde jeg det. Jeg flyttede den ned til 460p og vupti af spillede den "Teletubbies" fejlfrit. Mit barnebarn jublede. Jeg fik fred og dan han sov skiftede vi om til BlueRay og så "Motorsavsmasakren" Tak for hjælpen begge. mot
|
|
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til alle jer søde hjælpsomme hifinørder så købte jeg dette kabel, jeg tror det ville kunne klare min dagligdag
http://www.av-cables.dk/hdmi-kabler/hq-1-4-standard-speed-hdmi-kabel-15-m.html
de taler godt om det og skriver det er på højde i kvaliteten med mange af de dyre
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |