|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vanda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 03-Februar-2008 kl. 17:12 |
Er der nogen der ved om man selv kan sætte stik på et hdmi kabel?
Jeg vil have trukket mit kabel gennem et rør i væggen men det lader sig kun gøre hvis jeg klipper stikket af. Kan der købes løse stik? |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det kan du ikke. HDMI er en relativt krævende standard at have med at gøre, hvilket blandt andet medfører at du ikke kan sætte stik på i marken. Det er designet til at have små stik i stedet for. Jeg har set enkelte HDMI stik i løs vægt, men der er stor risiko for at det ikke vil fungere optimalt, og jeg vil mene man skal være lidt af en haj til at lodde... Hvis det er for sent at sætte et nyt rør i, så er din bedste mulighed at købe en HDMI via RJ45 løsning, og trække et RJ45 kabel igennem. Ikke specielt billigt, men sikkert billigere end at splitte væggen ad... |
|
![]() |
|
Vanda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Det lyder godt. jeg har netkabel trukket fra hvor zaptoren står og til tv'et.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Det er noget i denne stil du har brug for: Edit: Og denne: Redigeret af Yakken - 03-Februar-2008 kl. 22:20 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |