|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() Sendt: 02-Januar-2008 kl. 19:26 |
Hej jeg skal bruge et HDMI kabel til min ps3. Jeg kan se vi får rabat ved kableronline. jeg skal bruge 1m er der nogen der har nogle gode erfaringer med deres kabler...
Venlig hilsen Splifen AKA Kenneth |
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej Kenneth, Jeg har købt Cortex HDMI kabler ved kableronline og jeg har været meget tilfreds. Kvaliteten på kablerne er rigtig god. Det skal lige siges, at jeg købte de dyreste HDMI kabler på siden, så jeg ved ikke hvordan de andre er. Men jeg kan også kun rose kableronlne for deres gode service. Dejligt, at man stadig kan få ordentlig service selvom det meste handel foregår via nettet. Mvh Jan |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |