|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LuffeMand ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 30-Januar-2009 kl. 09:55 |
Hej. Jeg har fået nyt tv og ps3, men har ingen HDMI-kabler endnu. Der er selvfølgelig kæmpe prisforskel på de forskellige mærker, så det kunne være lækkert at høre fra en af jer eksperter som har prøvet lidt forskelligt, om et af de billige er lige så gode som et i mellemklassen. Jeg har ikke finans til at købe dem der ligger i high end klassen, så overvejer derfor at købe dette 1.3 HDMI http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_kable r/hq_13_high_quality_hdmi_kabel_5_m_723_da.html Kan i komme med nogle gode erfaringer. |
|
![]() |
|
LuffeMand ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Nå - efter et par timers læsen på nettet om emnet, tror jeg man er godt stillet ved køb af ovenstående HDMI kabel. Nu er kablet bestilt, så er der kun tilbage at vente
![]() |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Det er godt med 5 meter, mine kabler er næsten lidt for korte, nok mest pga kablernes stivhed.
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja og jeg har førhen oplevet at man køber kabler som kun lige er lange nok, og når man så vil rykke lidt rundt er de for korte. Så jeg fremtidssikrer mig selv ved at købe 5m. Der er alligevel ikke den store prisforskel på 3 og 5 m
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |