|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Hej PsyCrow
Det du nævner er også en grund til at få et dual HDMI bundkort, hvis mit tv ellers kan hive lyd ud af HDMI og nedskalere det. Jeg har godt nok ikke kigget i manualen for at se om tv'et (LG PK760N) kan nedskalere, men det må jeg have gjort!
Men hvad hørte du på tv'et når der blev sendt DTS til det? Centerkanal, fronter, en blanding, eller ingenting?
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
PsyCrow ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2010 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Det var en blanding men det var baghøjtalerne der dominerede.. front højtaleren var der men meget meget svagt.. Dual HDMI mobo lyder spændende.. men man skal vel kunne sætte det ene output til at køre stereo og det andet passthrough. det ved jeg dog ikke om man kan? (kunne være smart kunne styre ffdshow via media centeret:) ) /PsyCrow
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Det er Gigabytes bundkort med dual HDMI jeg overvejer:
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3783#ov
Men om man kan sætte hvert HDMI output til separate lyd-output, det aner jeg ikke
![]() Damn det er svært det her!
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
![]() |
Og så fik jeg sendt en forespørgsel til Gigabyte:
Hi.
I'm considering this MB for a HTPC build, but need to know the following: Are the dual HDMI ports configurable separately? At least audio needs to be different, as my television doesn't support the same audio outputs as my receiver. If the dual HDMI ports aren't separatly configurable, my receiver would always have to be turned on :-| |
|
Mvh. Mureren
|
![]() |
|
![]() |
Og svaret fra Gigabyte er et nej
![]() |
|
Mvh. Mureren
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |