|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() Sendt: 02-August-2009 kl. 17:44 |
Jeg skal have en computer koblet til både et TV og en PC skærm. TVet skal tilsluttes via HDMI, og PC skærmen via VGA samt minijack til analog lyd. Grafikkortet har både HDMI (via medfølgende DVI/HDMI adapter) og VGA. Kan jeg få lyd ud både via HDMI og lydkortets analoge højttalerudgang samtidig? Grafikkortet er et Radeon HD 4550 og styresystemet er Windows XP. Flemming Redigeret af fltk - 05-August-2009 kl. 10:14 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Slet ingen der har et bud på dette? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jaaaeeeh mon ikke? Spørgsmålet er jo om den lukker for de andre lydudgange hvis man bruger f.eks. HDMI - lidt ligesom hvis man sætter et par høreflapper til, så går lyden kun derud (den går i hvert fald ikke ud i computerens højtalere). Jeg kigger på ATI's hjemmeside (ved så ikke om computeren er desktop eller laptop) - og overview. Men jeg finder her udsagn som disse: Two independent display controllers
VGA mode support on all display outputs Men om noget af dette siger at du kan det du gerne vil, ved jeg ikke helt. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Thorvald! Rart, at der endelig kommer lidt respons. Jeg havde dog allerede læst om de features du linker til. Det siger desværre kun noget om uafhængig video på hver skærm (det bruger jeg allerede på mit mediacenter), og ikke noget om audio. Det er iøvrigt en desktop PC.
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |