recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI med 45° stik ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDMI med 45° stik ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 07:47
Hmm umiddelbart tror jeg ikke du henter særligt mange millimeter ved en 45 graders vinkel..

Hvis du ser her inde på denne hjemmeside er der nogle kabler vinklet 90 grader og nogle der er vinklet 270 grader.. dvs at de peger hver sin vej.. Så ville det også kunne komme tæt på væggen og hænge på et senere tidspunkt ;)
Til top
ShelbyPoker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 07:53
Hej Stougaard

Nej, det gi'r nok ikke mange millimeter, men det vil se noget pænere ud, end et der bare går lige bagud. På et 45° vil ledningen jo have den rigtige retning (skråt nedad), fra starten

Jeg tror jeg prøver de dér vinkel-bare typer - de må vel virke udemærket ?

Ellers må jeg jo købe GT30'ern, fremfor G30'ern - jeg har bare intet at bruge 3D til

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af ShelbyPoker ShelbyPoker skrev:

Her sidder HDMI stikkene nemlig lige oven over hinanden og vender bagud - derfor tror jeg at et 90° stik, vil genere stikket nedenunder - og et lige stik, vil rage langt bagud.

Der er flere producenter som er opmærksomme på problemet, hvorfor man kan købe kabler, hvor stik-huset ikke er særlig langt/dybt.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu