|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() |
Hmm umiddelbart tror jeg ikke du henter særligt mange millimeter ved en 45 graders vinkel..
Hvis du ser her inde på denne hjemmeside er der nogle kabler vinklet 90 grader og nogle der er vinklet 270 grader.. dvs at de peger hver sin vej.. Så ville det også kunne komme tæt på væggen og hænge på et senere tidspunkt ;) |
|
![]() |
|
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Hej Stougaard
Nej, det gi'r nok ikke mange millimeter, men det vil se noget pænere ud, end et der bare går lige bagud. På et 45° vil ledningen jo have den rigtige retning (skråt nedad), fra starten
Jeg tror jeg prøver de dér vinkel-bare typer - de må vel virke udemærket ?
Ellers må jeg jo købe GT30'ern, fremfor G30'ern - jeg har bare intet at bruge 3D til
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Der er flere producenter som er opmærksomme på problemet, hvorfor man kan købe kabler, hvor stik-huset ikke er særlig langt/dybt. M.v.h.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |