recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI med skygger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI med skygger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI med skygger
    Sendt: 28-Marts-2014 kl. 17:45
Hej
Jeg har i køkkenet udskiftet min gamle Denon Reciever til en ny Denon med HDMI. Min HTPC var tidligere tilkoblet via DVI med lyd via S/PDIF
Nu hvor HTPCen er koblet på på Denon Recieveren via HDMI er skærmbilledet bleve væsentligt dårligere. Der er skygger på alle bogstaver og det ser uldent ud. Det er et nVidia grafikkort der sidder i.
Nogen der har et hint?
På forhånd tak
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 19:40
Prøv vælg en anden hdmi input på receiveren? Andet hdmi kabel?

Ellers prøv at kig efter noget overscan, pixelmapping i driver indstilllingerne på Nvidia og opdater til nyeste Nvidia driver.

Tjek om der er noget billedforbedrings kredsløb slået til på tv som skal slås fra.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu