recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI og JVC DR-MH300
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDMI og JVC DR-MH300

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MIDO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI og JVC DR-MH300
    Sendt: 23-Marts-2010 kl. 14:17
Hej Alle
er rendt ind i et problem, har desværre et tvLG PX5 med kun et hdmi stik, og skal have tilsluttet både JVC DR-MH300SE og vores canadigital HD boks til tv'et, men når jeg bruger en hdmi switch så skal jeg hver gang tilslutte jvc'en med component kabler for at sætte output til 720i for at det du'er, ellers viser den bare grøn skærm, er det bare min switch der er noget hø eller kan der laves en indstilling på jvc'en så den husker output formatet fra gang til gang, switchen er en noname men skulle slev skifte mellem de forskellige indgange alt efter hvilke der er aktive. alt virker som det skal på HD boksen

eller er der andre der har samme setup og har noget der virker så er jeg modtaglig for forslag til hdmi switch eller andet udstyr  (nok ikke nyt tv ;-) )
Michael
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2010 kl. 16:53

Hvad sker der med Recorderen når Output er på 576p.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MIDO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 11:14
Hej Radiomand
jamen hvis jeg med ekstra kalbler stiller den til ex. 576 eller 720 så spiller det fint over hdmi, men efter at have slukket og set ex tv og vil vende tilbage så er der ged i den igen, så tror at det er min HDMi switch der mokker det op, tror jeg skal finde en anden, men så er det bare hvad man skal gå efter, får nu skal jeg bare have den rigtige og så må den heller koste lidt ekstra hvis det er det der skal til
Michael
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu