|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() Sendt: 15-Juli-2009 kl. 10:27 |
Jeg mangler noget der kan skifte en HDMI udgang til to forskellige skærme, men er i tvivl om det overhovedet findes.
Det skal ikke være en HDMI switch for den har flere input men kun et output. Det skal heller ikke være en HDMI splitter, for den har output på begge udgange på samme tid, det skal der heller ikke være, da skærmene ikke har samme opløsninger. Det skal bruges til en PC hvor jeg vil kunne skifte over på TV når jeg vil se film og skifte tilbage til pc skærm når jeg er færdig, så det skal bare være noget der skifter over. Jeg vil ikke have et ekstra grafikkort i PC'en selvom det også var en mulighed. En splitter kunne godt bruges, men hvis der findes noget der bare kan skifte i stedet for at splitte, ville jeg hellere have det. Findes der noget jeg her kan bruge eller ender jeg med at skulle have en HDMI splitter? Redigeret af bibihest - 15-Juli-2009 kl. 10:28 |
|
![]() |
|
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Jeg har selv været i gang med at kigge efter en HDMI A-B omskifter uden held. Derfor er jeg også på vej til at købe mig en splitter, selvom det ikke er et must for mig, at den ligger det samme signal ud samtidigt. Tænker at det vel også sluger en smule kvalitet, selvom sådan nogle HDMI splittere er med strømforsyning? Bedste bud lige nu på en splitter, lader til at være af mærket Loops, som kan findes på Ebay til 30 £ + forsendelse. Se evt. denne tråd, som vi afventer en anmeldese i: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62715& PN=1&TPN=1 |
|
![]() |
|
JohnnyVK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
evt. denne http://www.av-connection.dk/?PGr=2273&ML=434
kender den ikke, men den burde kunne gøre det du har brug for. mvh Johnny Redigeret af JohnnyVK - 15-Juli-2009 kl. 10:59 |
|
Panasonic Th42px70ea, Rotel RDV 1060, Rotel RSX 1065, Topfield 5700 pvrt hdmi , Pronto tsu7000
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Tak for svarene. Vil kigge lidt efter sådan en Loops splitter hvis der ikke er andre muligheder.
|
|
![]() |
|
![]() |
Man kan jo også få sådan en her der bare deler signalet.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=490835& q=hdmi+splitter&sp=all Det ene kabel er godt nok 5-6m vil det kunne ses på skærmen? Nogen der har prøvet sådan en? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |