|
HDMI omskifter ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vernerl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2021 kl. 14:10 |
Jeg har et LG TV med tilsluttet Yousee boks og Chromecast.
Findes der en smart HDMI omskifter, som automatisk skifter om til den boks der er aktiv, så det ikke er nødvendigt at fumle med at vælge input via TV’et ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skuille gerne klares via CEC, så skifter den aktive enhed selv til den port den er tilsluttet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vernerl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 25 |
Tak for svar.
Det virker delvist nu, men når Chromecast’en har forbindelsen, vil den bestemt ikke slippe den når jeg tænder for Yousee boksen 🤔
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Har du sat YouSee boksen korrekt op, så den giver signal til tv, når den tænder?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Tjah, jeg kan ikke finde et sted i boksen, hvor man kan indstille det..
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Memupunktet skærm.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mange tak, det var så lige det eneste sted jeg ikke havde kigget..
Nu fungerer det faktisk, så det er til at leve med, tak for hjælpen 😁
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |