|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() Sendt: 24-Juli-2008 kl. 22:58 |
har en kabelføring som er noget nær umuligt med et HDMI kabel. Så har fundet nogle HDMI over cat5 løsninger.
Men duer de til noget? Nogen der har erfaring med det? Er der ellers nogen alternativer? Mvh. Martin |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Martin Det er såvidt jeg ved eneste alternativ. Altså at route HDMI via CAT5/6 /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
Virker de så tilfredsstillende?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jeg har egentlig ikke prøvet, men det vil jeg tro. Ellers køb dem på nettet, så har du 14 dage til at prøve dem i. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Findes der nogen der kan "nøjes" med et stk CAT 6 kabel?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg har ikke selv prøvet sådan en, men Octava laver en og jeg har gode erfaringer med et par af deres andre produkter. Octava HDMI -Ethernet Transceiver.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |