|
HDMI på 15m? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bringer lige denne her op igen. Jeg skal have trukket mit HDMI kabel i et rør, og gemt det over loft. Hvordan har I andre gjort? Jeg kan se at man kan få et kabel alá https://www.av-cables.dk/langt-hdmi-kabel/optisk-hybrid-hdmi-kabel-saet-4k-60hz-20-m.html. Ville dette kabel være godt nok?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
Optisk er eneste fornuftige løsning med længe kabler
|
|
![]() |
|
HessiDude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 523 |
Jeg købte et 15m langt HDMI kabel for længe siden til min projektor (da jeg var single og brugte det som TV). Det fungerede fint, men det er vist også kun HDMI 1.4. Det var så vidt jeg kan huske det billigste jeg kunne finde. Er sikker på jeg stadig har det (også min projektor). Du er velkommen til at låne det til test hvis du gider at hente det i Galten (mellem Århus og Silkeborg), og jeg kan finde det i 3 år gammelt flytterod.
![]() Redigeret af HessiDude - 11-Marts-2024 kl. 22:06 |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
AOC kabler er fine at bruge bare husk de ikke kan bukkes da det er fiber.
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
Jeg havde mange problemer med netop HDMI kablet på 15 meter. Jeg endte med et fiberoptisk og det kører fuldstændig problemfrit så det kan klart anbefales.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
Det var det her jeg købte:
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Mit er trukket i kabelkanaler i kanten af loftet (jeg har ikke mulighed for at trække over loftet da det er i en etageadskillelse)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |