Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
|
Sendt: 30-April-2009 kl. 11:03 |
7-5, HDMI, set Lip Sync to Enable dette kunne man jo slå fra og se om fejlen kom.
Men et eller andet må panasonic jo have ændet fra en px80/pz80 og en g10. For det er ikke noget jeg har rodet med, da jeg havde en px80 og onkyo 806
Redigeret af xcardman - 30-April-2009 kl. 11:03
|
 |
jensot
Bruger
Oprettet: 20-Marts-2009
Point: 73
|
Sendt: 30-April-2009 kl. 11:10 |
xcardman skrev:
7-5, HDMI, set Lip Sync to Enable dette kunne man jo slå fra og se om fejlen kom.
Men et eller andet må panasonic jo have ændet fra en px80/pz80 og en g10. For det er ikke noget jeg har rodet med, da jeg havde en px80 og onkyo 806 |
Jeg prøver lige at ændre på det senere.
Jeg har skrevet en pb til chronaden, og har bedt ham om at prøve at ændre på det, er lidt spændt på, om det også kan fjerne hans problem. Håber mit problem er løst
Redigeret af jensot - 30-April-2009 kl. 11:13
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 30-April-2009 kl. 12:28 |
Fedt at høre! Også at det ikke er Pana'en som er problemet. Og det inden fanden blev malet på væggen ang. G10. 
M.v.h.
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 30-April-2009 kl. 12:36 |
Henrik B. skrev:
Fedt at høre! Også at det ikke er Pana'en som er problemet. Og det inden fanden blev malet på væggen ang. G10. 
M.v.h. | men et eller andet har de jo lavet med g10, men fedt der er en løsning. så mangler de bare at en v10 bliver leveret uden blæser  , som mange desværre har fravalgt en g10 på.
|
 |
THMhome
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Point: 541
|
Sendt: 30-April-2009 kl. 12:57 |
Henrik B. skrev:
Fedt at høre! Også at det ikke er Pana'en som er problemet. Og det inden fanden blev malet på væggen ang. G10.  |
Det er jo desværre et definitions spørgsmål. G10eren kan åbenbart ikke lide det Onkyo'en laver når den laver downconversion. Om onkyo'en ikke gør det rigtigt eller panasonicen ikke forstår det der bliver gjort rigitgt, skal man nok have en del mere forstand på HDMI for at finde ud af. 
Fedt der er fundet en løsning. Og Jeg er enig, når man sætter HDMI signalet til "Through" så skal der IKKE ændres ved det. 
|
M.V.H.
THMhome
Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2
|
 |
oldboy67
Bruger
Oprettet: 22-Februar-2007
Point: 89
|
Sendt: 01-Maj-2009 kl. 10:26 |
jensot skrev:
Efter jeg ændrede på punt 6-2 har det virket alle de gange jeg har prøvet, billedet kommer hver gang nu, så håber mit problem er løst
6-2 OSD Setup, set Immediate Display to Off. Affects image quality and downconversion of 12-bit to 8-bit. |
Men man mister visning af OSD ... eller hvad ?
|
 |
jensot
Bruger
|
Sendt: 01-Maj-2009 kl. 23:18 |
oldboy67 skrev:
jensot skrev:
Efter jeg ændrede på punt 6-2 har det virket alle de gange jeg har prøvet, billedet kommer hver gang nu, så håber mit problem er løst
6-2 OSD Setup, set Immediate Display to Off. Affects image quality and downconversion of 12-bit to 8-bit.
|
|
Jeg kan ikke se på tv'et når jeg skruer op og ned for lyden på onkyo recieveren efter dette nej.
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 07:51 |
jensot skrev:
oldboy67 skrev:
jensot skrev:
6-2 OSD Setup, set Immediate Display to Off. Affects image quality and downconversion of 12-bit to 8-bit.
|
|
Jeg kan ikke se på tv'et når jeg skruer op og ned for lyden på onkyo recieveren efter dette nej. | en lille pris at betale, hvis det så virker
|
 |
jensot
Bruger
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 07:57 |
xcardman skrev:
jensot skrev:
oldboy67 skrev:
jensot skrev:
|
|
Jeg kan ikke se på tv'et når jeg skruer op og ned for lyden på onkyo recieveren efter dette nej.
|
en lille pris at betale, hvis det så virker |
Ja det er jo ligemeget
Det virker hver gang endnu, så mit problem er blevet løst
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 17:08 |
Jeg har lige installeret et setup med bl.a. G10 og Onkyo 607 - ingen problemer med denne funktion slået fra. Har dog ikke prøvet med den slået til.. For helvede hvor er det lækkert det G10 ... Det har simpelthen et sygt godt billede på Biografindstillingen og det var endda med kæmpe vindue til venstre for og alligevel var der god kontrast trods nedsat indstilling. Gad virkelig godt se et kalibreret et - det må være ekstra mums
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 17:14 |
MartinJohansen skrev:
Jeg har lige installeret et setup med bl.a. G10 og Onkyo 607 - ingen problemer med denne funktion slået fra. Har dog ikke prøvet med den slået til..
For helvede hvor er det lækkert det G10 ... Det har simpelthen et sygt godt billede på Biografindstillingen og det var endda med kæmpe vindue til venstre for og alligevel var der god kontrast trods nedsat indstilling.
Gad virkelig godt se et kalibreret et - det må være ekstra mums 
| det er nemlig et lækkert tv og det bedste panasonic har lavet. Utroligt mange ikke kan se det. Men desværre ser de det jo kun i fona
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 17:17 |
Det kommer slet ikke til sin ret ude i de "normale" butikker, men ok det gør alle de andre så heller ikke, problemet er bare at Panasonic ikke "råber højest" på hylderne.
Mit store problem er nu at jeg selv må have et .. hehe. Synes bare næsten det skulle være større end 50" og så vokser prisen desværre til projektor niveau som jeg så ligeså godt kan købe istedet for.
|
 |