|
HDMI problem onkyo/LG-tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Yesper82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2012 kl. 15:36 |
Jeg har måttet skifte mit Panasonic 42pz70 ud, da det "døde" og det ikke kunne svare sig at reparere.
Jeg har købt et LG 60pz750w, men er stødt på nogen problemer med min gamle Onkyo(sr875) receiver. Jeg har alt tilsluttet til receiveren med HDMI, og derfra et HDMI kabel til TV'et. Jeg kører alt lyd over receiveren. Problemet er at TV'et og receiveren virker som om at de har svært ved at få forbindelse til hinanden. Når det starter op eller skifter opløsning, står receiveren og blinker på "HDMI"-ikonet i nogle sekunder. Når "HDMI"ikonet så lyser konstant, kommer der lyd i et split-sekund, men det er som om at TV'et har fået "Timeout" på hdmi-indgangen, og spørger om jeg vil vælge en anden indgang. Herefter starter det hele forfra, med at receiveren blinker på "HDMI". Der kommer aldrig billed på, og det det hele kører bare i loop. Jeg kan så få billed på ved at tænde/slukke for receiveren, og prøve at skifte indgang på receiveren. men jeg skal prøve mig lidt frem hver gang. Enkelte gang virker det hele fra starten af. Jeg har prøvet at ændre output på receiveren fra 1080P til "pass trought", men det løser ikke problemet. Der var ingen problemer med mit gamle Panasonic, men der blevet tv også ved med at vente på signal fra hdmi indgangen. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med en løsning på problemet.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |