recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI set-up nær Ballerup?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDMI set-up nær Ballerup?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI set-up nær Ballerup?
    Sendt: 16-Marts-2006 kl. 14:11

Hej, en lidt speciel forespørgsel...

Jeg har et set-up der består af et Samsung HT-P 1200 og et LE40M61 forbundet med et svine dyrt HDMI kabel.

Efter jeg sætte tv'et på et drejebeslag virker hdmi tilslutningen ikke mere ? Fatter ikke helt hvad der kan være sket.

Samsung mener at det er tv'ets indgang der har taget skade hvis kablet er blivet bukket/buet af beslaget? Men har sat et nyt kabel på uden det hjalp.

Det jeg gerne ville, var at afprøve mit anlæg på et tv med HDMI, så HVIS der var en venlig sjæl der ville lade mig prøve at sætte mit anlæg til deres tv, for at se om det er anlægget eller tv'et.

Ville være RIGTIG ked af, at skulle have mit nye tv på værksted

Hvis det hjælper med lidt betaling finder vi også ud af det

Redigeret af Tsunde
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-September-2004
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2006 kl. 21:47

jeg har et LE32M61 i valby, hvis det kan være en hjælp. (OG det sidder på et drejebeslag... )

Jeg har ikke selv testet HDMI indgangen da jeg stadig er på jagt efter den optimale HD-optager.

Du skal være velkommen til at svare tilbage her på tråden, hvis det vil være en hjælp - eventuelt kan jeg være hjemme søndag d.19.3

Mvh

Søren

Handstand
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Februar-2005
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2006 kl. 08:06
Det ville være rigtig fedt, tak for tilbudet.

Passer det søndag formiddag?
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu