|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() Sendt: 06-Juli-2009 kl. 09:42 |
Hej jeg har en Onkyo 607 på vej hvor jeg gerne vil splittet signalet både til tv og projektor. Det er fint nok hvis man bare manuelt skal skifte mellem tv og projektor, men hvad bruger i til at dele jeres signal ? |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg har en splitter med 4 indgange fra AV-Cables.dk til min Onkyo 605 - men den splitter sælger de desværre ikke mere.
Jeg vil tro at du kan bruge denne her i stedet: http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_split ter/hdmi_13_aktiv_forstaerker_splitter_1_til_2_3256_da.html |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Ok den vil jeg tage med i overvejelserne |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg bruger ikke selv en HDMI splitter, men jeg har et par andre enheder fra Octava som laver rigtigt gode HDMI produkter. Deres hjemmeside er her: http://www.octavainc.com/ og de flere modeller af sådanne splittere afhængig af dine behov. Det kan være lidt svært at finde en europæisk forhandler, men jeg (og et par andre herinde fra) har købt hos Living Cinema i Holland. En anden producent som skulle lave gode HDMI produkter er Gefen, men dem har jeg ikke personlig erfaring med. Redigeret af hedberg - 09-Juli-2009 kl. 21:20 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
klausjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Jeg kan personligt så godt anbefale Gefen. Jeg har udelukkende haft gode oplevelser med både splittere og switches. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for jeres input, jeg har dog bestilt sådan en lille fætter som jeg faldt overpå ebay ret billigt, nu bliver den lige afprøvet i første omgang og se om den kan klare jobbet, ellers må jeg bruge lidt mere på et af de andre produkter. Jeg giver lige en melding når den er blevet testet.
|
|
![]() |
|
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Jeg venter spændt på at høre om denne lille sag fungerer perfekt, da jeg gerne vil splitte mit signal til hhv. stue og soveværelse - begge 8 m HDMI-kabeltræk. |
|
![]() |
|
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
![]() |
For lige at tage denne tråd op igen.... Fil du nogensinde afprøvet denne? Jeg overvejer selv at købe den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |