recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdmi splitter 1080p
  FAQ FAQ  Søg i forum Søg  Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hdmi splitter 1080p

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viktor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hdmi splitter 1080p
    Sendt: 25-August-2012 kl. 18:27
Hej

Jeg har brug for lidt hjælp til mit projektor projekt.

Jeg ønsker at se 1080p materiale via min HTPC til onkyo reciever til hdmi splitter til projektor, men den vil kun vise 1080i eller 720p i denne opsætning, dog kan denne opsilling godt vise 1080p fra min ps3?

Hvis jeg fjerner splitteren eller receiveren eller begge kan jeg godt se 1080p materiale fra HTPC'eren på min projektor.

Hvis jeg prøver at se 1080p med den ønskede opstilling får jeg 640x480 ud fra projektoren TW3200.

Jeg kan ikke lige lure hvorfor HTPC/splitter/reciever/projektor giver problemer og ikke PS3/splitter/reciever/projektor med mindre i3 gpu'en i HTPC'en driller.

Jeg har selvfølgelig tjekket kabler og byttet rundt.

Nogen ideer?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu