|
HDMi Splitter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2012 kl. 11:57 |
Jeg skal bruge en HDMI splitter 1 til 2, og har lurret på denne her http://www.av-cables.dk/hdmi-splitter/hdmi-high-speed-aktiv-forstaerker-splitter-1-til-2.html
Der står at den har 3D support, men den er "kun" HDMI 1.3 kompatibel. Har HDMI 1.3 3D support??? Når det så er sagt, er den ok til prisen, eller findes der et andet alternativ, som er bedre og måske billigere?? Lige for en god ordens skyld, så skal den trække et 3m og 10-15m HDMI kabel. Kan den det? Redigeret af Thomas K - 30-Juni-2012 kl. 11:57 |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
beolion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv sådan en, hvor jeg har en Tvix medieplayer koblet på.
Bag ved er der et 10 og et 15 meter HDMI kabel. Det virker ganske fint.
|
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så tror jeg det bliver sådan en
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |