recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI splitter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI splitter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI splitter
    Sendt: 21-Oktober-2021 kl. 21:05
Hej,


Tidligere har jeg forsøgt at bruge en HDMI splitter. Det vsr ikke en stor succes.

Men i dag mangler jeg 2 udgange i mit tv, for at have nok.

Findes der en fornuftig splitter, så de sidste to spillekonsoller kan blive slået til?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2021 kl. 21:44
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2021 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Hej,


Tidligere har jeg forsøgt at bruge en HDMI splitter. Det vsr ikke en stor succes.

Men i dag mangler jeg 2 udgange i mit tv, for at have nok.

Findes der en fornuftig splitter, så de sidste to spillekonsoller kan blive slået til?
Mangler to udgange? Mener du ikke to indgange?
Frank
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2021 kl. 22:37
jeg mener selvfølgelig to indgange. Embarrassed
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2021 kl. 22:50
Her er et rimeligt billigt bud, har dog ikke prøvet den selv, men billigere kan det nok ikke gøres 🙂
Frank
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2021 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

jeg mener selvfølgelig to indgange. Embarrassed

Så er det ikke en splitter du skal have……;-)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fiw7 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiw7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 14:36
Uden at have brugt dem selv så er det en hdmi-switch du skal bruge. Alt efter pengepungen, så kan de fås for under 100 kr.
Du kan evt. prøve at kigge på https://www.av-cables.dk/hdmi-switch/ og se hvad der passer bedst til dit behov (eller en anden lign. side :-) )
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 15:11
Der kunne også kigges på dette indlæg

Der anbefales også et par stykker
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 10:06
tak for input alle sammen.
Synes jeg havde kigget efter andre tråde, men åbenbart ikke godt nok Embarrassed
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu