|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mantaa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 18-Maj-2007 kl. 13:18 |
hej allesammen nu spørger jeg nok lidt dumt.. Jeg bruger mit HDMI stik i mit LCD TV til min PS3. Men der er kun ét HDMI stik i mit TV... Så er jeg helt på skideren der? Anders
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
en HDMI Switch link
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Mantaa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
tusind tak for det
og kvaliteten blir ikke dårligere af sådan en boks med 4 stik i en? der findes vel også flere varianter af disse switch med forskellig kvalitet? er der noget den skal have for at kvaliteten ikke blir forringet? Redigeret af Mantaa - 18-Maj-2007 kl. 13:32 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Mantaa - hvis du køber en switch af ordentlig kvalitet, så får du ingen problemer. Jeg har selv en Lindy, og den er super
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
STP36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2004 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Her er en der er lidt dyrere, men noget smartere da den har fjernbetjening. |
|
![]() |
|
![]() |
tak igen for svarene... har ikke lige den største forstand på alt det tekniske, |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Altså Mantaa -jeg kan ikke sige med sikkerhed om du mister noget med PS3. Jeg har som du kan se på min "underskrift" tilsluttet både HD Selector og en HD DVD afspiller og har ingen problemer. Men måske er det en god ide at købe en som understøtter 1.3. Omvendt er der så meget usikkerhed med hvilke producenter der gør hvad i forholdet til HDMI 1.3. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Har dit TV overhovedet HDMI 1.3? Hvis ikke er det jo irrellevant.
Overvej måske en forstærker med HDMI switch i, hvis du påtænker at købe ny forstærker i den kommende tid. Så sparer du da en boks som skal stå under fjernsynet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |