|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Otto, TC => jeg har ikke oplevet skygger på et 20m VGA kabel, men et dobbelt skærmet VGA kabel på 3m (det er så min erfaring, kan være kablet ikke levde op til prisen, det blev retuneret da jeg ikke kunne bruge et billede med skygger)
Har du link/Priser til de "stensikre" løsninger (kan jo vise det til kunde og se hvad han siger) Alle: I snakker meget om HDMI, men er det overhovedet muligt at få det igennem et 20mm rør (med en indre diamenter på ca 17mm)? Og vil det overhovedet kunne bruges over 25m? |
|
![]() |
|
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Hvis der skulle trækkes DVI på 25m, hvordan skulle det gøres bedst?
- Købe færdiglavet også klippe den ene ende af? - Købe kabel løst og på lodde DVI stik der efter? Hvilket kabel skal så købes? skærmning ect (link ønskes!) hvilket stik? (metal eller plast hus) Hvad ville du gøre i min situation? |
|
![]() |
|
![]() |
Har fået svar fra Kunden:
Det SKAL være et VGA (D-Sub 15) alm. vga kabel der skal trækkes sammen med et phono kabel (til lyd) har oprettet denne tråd ang. det http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17250& PN=1&TPN=500 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |