|
HDMI swicth. 1 indgang, 2 udgange. ARC + CEC ??? |
Besvar |
Forfatter | |
Tobster
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2023 kl. 21:18 |
Jeg synes jeg har svært ved at finde en switch, som kan lave dette setup for mig og som støtter CEC og ARC.
Der skal således være én indgang og 2 udgange, som jeg så kan vælge imellem afhængig af hvilken lydenhed jeg vil bruge. Er der nogen der har erfarringer med det?
Redigeret af Tobster - 03-April-2023 kl. 21:23 |
|
007
Bruger Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke en splitter du skal bruge af å
|
|
Tobster
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, men har udfordringer med at finde den rette.
Har købt en med 1x ud og 2x ind og regnede med at når nu hdmi er bi-directionel, så kunne jeg bare skabe forbindelsen uafhængig af hvad der var ind og ud, men det virkede det desværre ikke. Altså bruge de 2 IN til henholdsvis soundbar og Amp, og så OUT til TV'et.
Redigeret af Tobster - 04-April-2023 kl. 07:46 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men kan desværre ikke lige linke til et svar på noget brugbart.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tobster
Funktioner
Tak(0)
|
Tak - har set på den tidligere, men er i tvivl om den virker efter hensigten. Ud fra specs skulle det jo kunne lade sig gøre...
|
|
Tobster
Funktioner
Tak(0)
|
Det virkede så desværre ikke.
CEC kører, men ARC giver ingen lys. |
|
Peteredderkop
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2023 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde kigget på en HDFury Arcana eller Vertex2 hvis du skal bruge CEC og ARC. Det er et premium produkt der løser dit problem. De kan evt købes på Amazon.de og sendes tilbage hvis det ikke virker.
|
|
Tobster
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende.
Dem vil jeg se nærmere på. Har prøvet 2 forskellige switches nu og ingen af dem virkede...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |