|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() Sendt: 07-November-2008 kl. 13:58 |
Skal bruge en HDMI Switch, da jeg har 4 maskiner, men kun 2 indgange på min receiver....
Har kikket på denne: LINK Den skal bruges til Zaptor, PS3, Denon DVD 2910 samt Thomson HDD optager... Det er meningen at jeg så vil køre PS3 signalet direkte i min receiver, og der fra videre til switchen inden TVet. De andre vil jeg køre direkte i switchen... Vil dette kunne give nogle problemer? Fx med handshake ect? EDIT: Ved godt at switchen jeg linker til kun er 1.1, men Tv og receiver er også kun 1.1.... evt forslag til en 1.3 modtages gerne.... Redigeret af detlef - 07-November-2008 kl. 14:01 |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Ingen der kan øse af deres erfaringer?
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Bedste kvalitet bliver noget i retning af Gefen. eller http://www.gefen.com/kvm/dproduct.jsp?prod_id=4560 henholdsvis fra deres TV serie og PRO serie. |
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |