|
HDMI switch |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:00 |
Kære kloge mennesker
Jeg overvejer at købe en fladskærm med kun 2 HDMI stik. Det ved jeg allerede nu er for lidt. Så kan det bedst betale sig at købe modelnummeret større med 4 HDMI stik eller kan det betale sig at købe en HDMI switch. Taber jeg noget ved at købe en sådan lille æske ud over det rent æstetiske? Håber I kan hjælpe mvh peter
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
et godt råd, køb med 4 x HDMI, og slip for bøvlet med switch.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
også selv det typisk koster et par tusind mere?
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Ja, du skal forhåbentlig have tv,et i flere år.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
Jeg har i dag købt en HDMI switch til 9 kr, hos Harald Nyborg...
Men det er mest praktisk, at indgangen findes på TV'et. Det er nok også et spørgsmål om vane og tilvænning. For et par tusinde kan jeg personligt godt finde mig i at trykke på knappen og skifte i ny og næ. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Har 4 x hdmi på tv men bruger kun 1
Min recevier klarer omskiftningen , så der er ikke altid behov for mange indgange |
|
![]() |
|
Hvad mener du med klarer omskiftningen Hanise, hvor meget har du koblet til dit tv/reciever? Selv tænker jeg at det som skal kobles på mit tv er: reciever, HDD blue ray afspiller/optager, apple tv eller anden medieafspiller som minimum og så også et sonos apperat via digital indgang.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |