|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 20-November-2007 kl. 11:06 |
HQ High Quality HDMI Switch er denne noget at have til prisen? ville i væge denne skal bruges til ps3 og dvd mit tv understøtter kin 1080i.
http://www.av-cables.dk/hdmi/hdmi_switch/hq_high_quality_hdm i_switch_2_vejs_1101_da.html Redigeret af tumebone - 20-November-2007 kl. 11:06 |
|
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hej, Hvad format leverer din DVD? Jeg har sat min DVD til at lever et progressivt signal, dvs. 576p - såvidt jeg kan se, understøtter switchen ikke det format (ejheller 576i)... -Kent |
|
![]() |
|
b-nisse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Jeg har netop købt denne, og bruger den bla. til min Samsung DCB-H360R set-top box. http://www.avxperten.dk/hdmi-tilbehoer/hdmi-switch/hdmi-swit ch.asp Indtil viderer har jeg ikke oplevet nogle problemer, heller ikke med Discovery HD og Canal+ HD
|
|
![]() |
|
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeg har sat dvd til at opscalere til 1080i. vil helst købe det hos av-cabels da jeg skal bruge 2 1m supra hdmi cabler.
|
|
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|
![]() |
|
b-nisse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Jeg ville nok vælge en med 3 indgange. Lige nu bruger jeg selv kun 2 indgange, men (set-op-boks og dvd) men regner med at skulle tilføje lidt ekstra udstyr på et tidspunkt. |
|
![]() |
|
![]() |
det blev den du anbefalde b.nisse tak for hjælpen
|
|
Stuen:
|
![]() |
|
![]() |
velbekomme, håber du bliver glad for den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |