|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() Sendt: 16-Marts-2010 kl. 17:26 |
Hej jeg har en Onkyo receiver med 3 hdmi indgange og 1 hdmi udgang. Jeg har en WD TV mediebox, TDC boks og en blu-ray afspiller sluttet til. Udgangen er forbundet til en projektor. Jeg vil imidlertid gerne bruge samme udstyr til mit nye fladskærms TV. Derfor tænker jeg på, om jeg kan forbinde en HDMI Switch boks til HDMI udgangen på min receiver og derved enten sende signal til min projektor og bruge udstyret den vej eller sende signalet til min fladskærm og sende signalet den vej.
Er det sådan en hdmi switch boks fungerer eller er jeg helt gal på den?
|
|
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Jeg har en HDMI splitter på udgangen af min receiver som deler signalet ud til både projektor og fjernsyn. På den måde skal man blot tænde den enhed man ønsker at se på uden at trykke på noget.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() |
Hvilken splitter er det så?
|
|
![]() |
|
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Kan man bruge en switch til samme formål. Splitters ser ud til generelt at være lidt dyrere.
|
|
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Det er ikke bare en "kontakt" som i gamle dage, så der er væsentlige forskel på en splitter og en switch. Du har behov for en splitter til dit formål: http://www.av-cables.dk/hdmi_kabel/hdmi_splitter_187_da/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |