|
HDMI til DVB-x modulator |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2012 kl. 15:45 |
|
http://www.astonvideo.com/
Tjek lige den her.
Er der ikke nogen der tager den hjem i DK.
Kunne både bruges til at smide sin gamle sta box på, eller bd afspiller, eller sit mediecenter.
Er set til 499$ Redigeret af SVP03 - 09-Februar-2012 kl. 15:57 |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lyder som en spændende efterfølger til de efterhånden uddøende analoge RF modulatorer, men med den pris vil de nok få begrænset udbredelse.
Flemming Redigeret af fltk - 09-Februar-2012 kl. 16:00 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
Ja,
Mon den fås i en EU 230 V udgave.
Ville passe fint hos mig, kan smide den ind før min multiswitch på kablet fra DVB-T antennen.
Så slipper jeg for at købe TV til ungerne med dvb-s tuner og de skal dele kort.
Ved godt at den kun sender den kanal rundt som modtageren er indstillet til. Men et alternativ er det.
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10572 |
|
Du kan jo koble en analog RF modulator på enhver kilde og få samme resultat, dog i en dårligere, men stadig acceptabel billedkvalitet, men så sandelig også til en væsentlig lavere pris.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Jeg har 24 antennestik ud. På dem har jeg kørt dvbt og dvbs sammen i en multiswitch. Så for at undgå analog var det her en mulighed. Hvis jeg skal ud og købe 3 st tv til ungerne med dvbs tuner i bliver de ret dyre samt at man ikke i dk kan få cd godkendte tv under 32 tommer. Så ved kun at købe dvbt tv sparer jeg min. 3x2000,- også en del penge. Desuden har emnet været oppe tidligere herinde om en digital modulator, så dukker den her med endda hdmi ind. Så det var også bare til info. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
|
Oh my god, så mange rum er der vel ikke engang i din (jeres) bolig.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
|
Har 3 på hvert værelse, dobbeltudtag i stuen og biffen. 2 i køkken, 1 i garagen |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
lovis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2012 Status: Offline Point: 5 |
|
men med den pris vil de nok få begrænset udbredelse.
![]() |
||
![]() |
||
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
|
tak for linket, er lige sådan en jeg har ledt efter, for at kunne sende vores beboer tv ud i DVB-T istedet for idag som analogt, nu mangler jeg bare at finde ud af om vores teksttv bliver sendt med ud også
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |