|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 14-November-2011 kl. 18:15 |
|
er der mulighed for at ændre min default sound-output fra hdmi til toslink naar jeg vil afspille musik fra itunes
|
||
![]() |
||
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() |
|
Jo hvis du højre-klikker på lydikonet og vælger afspilningsenheder derinde kan du skifte standarden.
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
nu er jeg lidt i tvivl om hvad du mener med lydikonet i itunes
|
||
![]() |
||
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() |
|
Hvis du køre Windows 7, så mener han lyd ikonet i windows. Hvis du køre Mac, har jeg ingen idé.
windows guide: http://www.40tech.com/2010/08/31/how-to-quickly-switch-audio-between-speakers-and-a-headset/ (fundet via google og ikke testet, men ser smart ud og tror da lige jeg selv skal prøve)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
det skal være styret fra den paagældende app.
ikke via hotkeys etc. nu har jeg sat spdif til at være mit default. saa afspilles det fint i itunes. saa har jeg sat mediaplayer classic op til at bruge hdmi. men saa har jeg stadig problem med dvbviewer etc. saa det bedste ville være at det kun var itues der brugte spdif, saa mit default kunne være hdmi
|
||
![]() |
||
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() |
|
Ville det så ikke være en ide at nævne de programmer du benytter
![]() Nå, men jeg kan se at du nu nævner DvbViewer. Her går du ind under Indstillinger - DirectX - Audio faneblad og sætter Lyd enhed til HDMI.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak det vil jeg prøve. Jeg har da nævnt Itunes som app. Eftersom det var den eneste app. der skulle bruge spdif. Alt andet skal køre HDMI.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |