|
HDMI til VGA |
Besvar |
Forfatter | |
bruger udmeldt 27
-- Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-December-2014 kl. 16:27 |
Har lige købt sådan et kabel her:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/hdmi-av-vga-94322p.html For at få en Xbox 360 til at køre på et TV uden HDMI indgang Men jeg kan ikke få det til at virke hverken med video composit eller vis VGA indgangen på TV´et uanset indstillinger på Xbox´en. Kan man simpelthen ikke det eller laver jeg en fejl ? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der står. Understøtter ikke fra Recorder, Laptop. Forkert kabel tyder det på. Understøtter sikkert heller ikke HDCP. Du skal bruge en HDMI til VGA Converter.
Redigeret af Radiomanden - 18-December-2014 kl. 18:07 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Autechre
Guld medlem Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal købe et kabel som passer i Xbox'ens AV-port (Den store), hvis du skal hive videosignalet ud analogt.
|
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
bruger udmeldt 27
-- Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige bestilt et |
|
Autechre
Guld medlem Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super - troede jeg havde et liggende som du kunne få, men det kunne jeg ikke finde...
|
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |