recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdmi tilslutning fjerner kanaler.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hdmi tilslutning fjerner kanaler.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soknu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Juni-2012
Sted: odense
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soknu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hdmi tilslutning fjerner kanaler.
    Sendt: 20-Juni-2012 kl. 18:56
Godaften :).

Har et meget mystisk problem, som jeg selvfølgelig sidder og håber på at nogen af jer kan hjælpe med.

Lånte min kammerats ps3 igår, kom hjem og satte den til, i HDMI 1.
Startede op og alt virkede efter hensigten, MEN da jeg så går tilbage på tv virker kun Dr 1, Dr k, and so on.

Tv2, Dr 2 og Tv3 virker ikke, og sige svagt eller intet signal, synes jeg er mærkeligt da de andre kanaler virker.

Checker forbindelse inde i menu, og den siger 90 % - Så MASSER af signal.

Forsøger så at slukke ps3 og det hænder at de kommer igen, men ikke sikkert, og dette problem gælder for alle 3 HDMI porte på fjernsynet, selv i nat har den stået uden HDMI kablet sat i, og mine Kanaler virker stadig ikke - slukket lige tv og tændte det igen, og nu virker de, men synes virkelig det hele er ret underligt.

Kan det lade sig gøre at når jeg sætter noget i HDMI porten at den simpelthen går ind og piller lidt ved "tuneren" eller hvad den hedder ? - Er det en fejl på TV eller hvordan?

Håber nogen kan hjælpe.
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 19:23
Har været oppe og vende før, kan ikke huske om det var her eller hos Flatpanels.

Det var vidst noget med dårlige afskærmede kabler HDMI/antenne kabel...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu