|
Hdmi tilslutning fjerner kanaler. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soknu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2012 Sted: odense Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2012 kl. 18:56 |
Godaften :).
Har et meget mystisk problem, som jeg selvfølgelig sidder og håber på at nogen af jer kan hjælpe med. Lånte min kammerats ps3 igår, kom hjem og satte den til, i HDMI 1. Startede op og alt virkede efter hensigten, MEN da jeg så går tilbage på tv virker kun Dr 1, Dr k, and so on. Tv2, Dr 2 og Tv3 virker ikke, og sige svagt eller intet signal, synes jeg er mærkeligt da de andre kanaler virker. Checker forbindelse inde i menu, og den siger 90 % - Så MASSER af signal. Forsøger så at slukke ps3 og det hænder at de kommer igen, men ikke sikkert, og dette problem gælder for alle 3 HDMI porte på fjernsynet, selv i nat har den stået uden HDMI kablet sat i, og mine Kanaler virker stadig ikke - slukket lige tv og tændte det igen, og nu virker de, men synes virkelig det hele er ret underligt. Det er dette tv jeg har: http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/led-tv/UE46ES6805UXXE Kan det lade sig gøre at når jeg sætter noget i HDMI porten at den simpelthen går ind og piller lidt ved "tuneren" eller hvad den hedder ? - Er det en fejl på TV eller hvordan? Håber nogen kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har været oppe og vende før, kan ikke huske om det var her eller hos Flatpanels.
Det var vidst noget med dårlige afskærmede kabler HDMI/antenne kabel...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |