recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdmi tilslutning. Hjælp!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHdmi tilslutning. Hjælp!!!!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2008 kl. 10:29
Jeg synes nu alligevel, at du skulle overveje køb af en boks, der understøtter 1080P. Jeg kan se på din ønskeliste, at du gerne vil have et Philips 9703 - og så vidt jeg husker, så understøtter det da 1080P.
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2008 kl. 10:32

Oprindeligt skrevet af Bambus Bambus skrev:

Jeg synes nu alligevel, at du skulle overveje køb af en boks, der understøtter 1080P. Jeg kan se på din ønskeliste, at du gerne vil have et Philips 9703 - og så vidt jeg husker, så understøtter det da 1080P.

Ja, det rigtig, men på den der dog 4 hdmi stik hvor det ene sidder i siden, hvis det så skulle ske at jeg skulle have brug for mere end 4, så kan jeg jo købe en boks!!

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2006
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2008 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

http://www.avxperten.dk/hdmi-tilbehoer/hdmi-switch/hdmi-swit ch.asp

Det er nummer 2 på siden

Ja - den kan godt bruges. Du er dog nødt til at lette bagdelen, hver gang der skal skiftes til en anden enhed (PS3 eller Zaptor). Det tror jeg, at du bliver træt af. Man kan også købe for billigt. Vælg som minimum en med fjernbetjening og gerne en med mindst fire indgange - så er du i det mindste en lille smule fremtidssikret. Bare min mening.

Okay tak. Skulle bare lige video m den kunne bruges. Det er nemlig en midlertidlig løsning til jeg får mit nye tv med 3 hdmi stik og et på siden

Vil dog så sætte zaptor til den ene port på tv og så ps3 og min hts8100 til den switch og op i tvet

Okay - så forstår jeg bedre. Jamen prøv du bare den boks du selv har linket til. Husk kabler - og god fornøjelse.

Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2008 kl. 10:34

http://www.avxperten.dk/hdmi-tilbehoer/hdmi-switch/hdmi-swit ch.asp

Det er nummer 2 på siden

Ja - den kan godt bruges. Du er dog nødt til at lette bagdelen, hver gang der skal skiftes til en anden enhed (PS3 eller Zaptor). Det tror jeg, at du bliver træt af. Man kan også købe for billigt. Vælg som minimum en med fjernbetjening og gerne en med mindst fire indgange - så er du i det mindste en lille smule fremtidssikret. Bare min mening.

Okay tak. Skulle bare lige video m den kunne bruges. Det er nemlig en midlertidlig løsning til jeg får mit nye tv med 3 hdmi stik og et på siden

Vil dog så sætte zaptor til den ene port på tv og så ps3 og min hts8100 til den switch og op i tvet

Okay - så forstår jeg bedre. Jamen prøv du bare den boks du selv har linket til. Husk kabler - og god fornøjelse.

Mange tak for hjælpen. Sgu godt med et forum der lige kan bekræfte om det er det rigtige man har kigget på som dækker ens behov p.t

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
Webweaver Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Juli-2008
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2008 kl. 01:16

Ja - du skal bruge en HDMI omskifterboks. Flere har gode erfaringer med denne: http://av-connection.com/?PGr=1365&ML=434, men omskifterbokse findes i mange varianter og udgaver. Jeg bruger selv den som jeg har linket til - og den virker upåklageligt. Den har fire indgangsstik og et udgangsstik til TV´et. Understøtter tillige optical lyd (fire indgange og en udgang til tilslutning af reciever).

Den omtalte switch her, finder den automatisk den tændte enhed, eller skal man skifte over manuelt?

Mvh. Lasse Jensen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu