|
HDMI ud defekt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
9900Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2016 kl. 13:27 |
Jeg har en ældre Pioneer SC-LX71 hvor HDMI ud er defekt. Er der nogle der ved om det betale sig at få det skiftet og kan det overhovedet lade sig gøre ?
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg kan ikke svare dig. Jeg har bare selv netop oplevet det med en Pioneer 1223 - dog med reklamation på stadig. Men jeg vil da også høre om sådan noget kan betale sig, og hvad prisen er.
|
|
![]() |
|
9900Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Ja, for på trods af den har nogle år på bagen, synes jeg stadig den spiller godt og har de features jeg har brug for
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg tror ikke på, at det kan svare sig, da HDMI-stikkene oftest sidder på et stort board, som man skifter. Mit gæt vil være 1.500-2.000,- for rep. Men prøv at lave en prisforespørgsel, evt. hos Service Center Gruppen.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Det vil jeg prøve, tak for hjælpen Henrik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |