recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 17:56
Yeh, der ikke nogen der oplever noget unormalt..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 11:00
Chord kablerne forværrede situationen voldsomt. Nu får jeg også masive udfald (både billede og lyd)når filmen ruller - oven i det andet. Det mest stabile er med et gammelt kabel mellem receiver og afspiller..

Spørgsmål: Kan projektøren være skyld i lydudfald? Altså hvis projektøren er problembarnet, kan det gøre hele systemet ustabilt? Virker hdmi på denne måde?

Bonusinfo: Det køre 100% fejlfrit når afspiller bliver koblet direkte på projektør.
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 13:44
Jeg ved ikke om der kan være sammenhæng mellem tingene, men mange produkter har deres egen HDMI kontrol som så kan modarbejde hinanden. Således har Samsung en form for HDMI kontrol der betød at jeg oplevede konflikt når jeg med min Harmony Touch (som jeg har programmeret til at tænde for receiver og vælge HDMI 1)tændte for den aktivitet som jeg har kaldt "Se TV med surround", hvor den så tænder TV, receiver, Samsung Harddisk optager (YouSee boks)og vælger de rette HDMI ind/udgange.
Her "overrouler" mit Samsung UE75E 9005 TV så kommandoen og vælger TV på receiveren, hvilket betyder at der ikke kommer billede på, men efter jeg nu har slået denne HDMI-kontrol fra på TV'et , så virker det hele som det skal jf. min programmering i min Harmony Touch fjernbetjening.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu