|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Var det ikke osse det jeg skrev længere oppe???????? |
|
![]() |
|
BLACKBIRD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
jeg har læst på denne hjemmeside og der står den kun til 1,0 og jeg kan ikke se på den side du skriver om så er lidt i tvivl prøv og kigge på det og vend tilbage http://www.t3.dk/pristjek/pi/97-1134891/Receivere/Sony-STR-D A2400ES-Produkt-Info men tak for input og iøvrigt er prisen også for høj da jeg vil have den i sort men hvad med ps3 kunne den opdaters da det kun er software der er lavet om på og den skulle fra man køber den være fremtids sikret med software i 10 år fra man køber den
Redigeret af BLACKBIRD - 05-Maj-2009 kl. 21:36 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Nej den har du vist fået drejet lidt - hvis playstation 3 skulle være fremtidssikret i 10 år ville det betyde at Sony (eller andre) ikke skulle lave noget ny hardware de næste 10 år. Det Sony på et tidspunkt sagde var, at man forventede at konsollen havde en levetid på 10 år - Ligesom der stadig udgives nogen spil til PS2 i dag. Tror du kan være ret sikker på, at PS3 mangler nogen funktioner som du gerne vil have om 10 år |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
den har hdmi 1.3 se her http://www.whathifi.com/Review/Sony-STR-DA2400ES/Specs/ og her på side 25 står det tydeligt http://redirectingat.com/?id=223X354&url=http%3A//pdf.cr se.com/manuals/3289204411.pdf men surt den ikke er billigere i sort har nemlig selv købt den i sølv og ville helst havde haft det i sort |
|
![]() |
|
BLACKBIRD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Jeg er overbevist tak for det wizdk79 . Det forstår jeg
Og til Kasper_j nu var det også software jeg skrev men alt der bliver lavet til ps3 (hardware)kan man købe ved siden af og software kan downloades på ps3 så det passer nok med de 10 år |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Så definere vi nok ordet "fremtidssikret" forskelligt. |
|
![]() |
|
![]() |
ja måske men læs lige inden du svarer
![]() Redigeret af BLACKBIRD - 06-Maj-2009 kl. 21:40 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er ikke softwaren der gør at PS3'en ikke understøtter bitstreaming af HDMI, som kræves i HDMI 1.3 - det er en begrænsning i Vastlane chipsættet som håndterer HD lyd og billede, denne chip understøtter ikke dekodning af HD lyd. Det er altså en hardware begrænsning, og ikke software relateret - senere versioner af Vastlane understøtter dekodning af HD lyd, men disse er altså (endnu) ikke anvendt i en PS3. Således er det som andre har nævnt, ligegyldigt om din surround receiver understøtter HDMI 1.3, når din afspiller er en PS3. Sæt dig ind i tingene før du postulerer ![]() Redigeret af Kasper_J - 06-Maj-2009 kl. 22:19 |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Mon ikke at vi på et tidspunk får nogle ny HD lydforamet og nogle ny
HDMI version (der har vist værre tale om HDMI 1.4, kun til lyd, da den udgavel vi har idag, har for mange fejl på lyd siden). Og når vi begynder at se UHD på market, så bliver der sikke udviklet ny HD lyd formater og nye HDMI udgave. Og til den tid har man til normalt hjemme bruge bilde og lyd i en klasse, så man kan laven en rigtig hjemme biograf med plads til min. 500 personer, hvad man så skal bruge det til ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Åh ja, fødselstallet er da stigende. Så hvem ved, om nogen år kan der da komme et behov
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg undskylder den nedladne tone men nu var det et svar jeg ville have og ikke det du svarrede første gang så næste gang så svar og endnu en gang undskyld vis nogle syntes at jeg var nedladen i min tone |
|
![]() |
|
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
HDMI v1.4 Explained |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |