|
HDMI-board i stykker, hvad nu!? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
SoronSR ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2013 kl. 08:12 |
|
Desværre ser det ud til at mit HDMI-board i min Onkyo TX-SR508 er i stykker.
Er der nogen herinde der ved hvad det koster at får repareret/skiftet? Da det sikkert er rigtig dyrt og de fleste vil foreslå ikke at gøre det, kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke andre tilslutnings metoder i kunne foreslå. Jeg kunne som minimum godt tænke mig at have surround til mit tv når jeg ser film via tilsluttet ekstern harddisk. Optimalt vil selvfølgelig være surround i normal tv-tilstand også. Håber i kan komme med nogle gode foreslag, da jeg ikke selv er super skarp på det område :) Mvh. Søren
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Prøv at kontakte din forhandler, din Onkyo kan ikke være særlig gammel. Jeg mener at jeg har ladet mig fortælle, at Onkyo har erkendt, at de har monteret nogle elendige HDMI boards i deres produkter. Men hæng mig nu ikke op på det.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
SoronSR ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 113 |
|
Den er næsten 3 år gammel. Så der er nok ikke så meget at komme efter! :)
Redigeret af SoronSR - 13-November-2013 kl. 09:51 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Nå - øv
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
Meget øv
![]() |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Så er der vel ikke andet at gøre end at tilslutte med HDMI til tv'et fra de enkelte enheder, og så bruge hvad der er af optiske/coax indgange.
|
||
![]() |
||
|
Så optisk/coax er vejen nu, for et få lyd ud af mine højtalere som er tilsluttet forstærkeren? |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
Det kan det være. Men er det korrekt forstået at du alligevel kun igennem anlægget skal bruge lyd fra tv'et?
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
|
Ja, altså jeg har kun en ps3 som ellers plejer at være sluttet til forstærkeren via hdmi, men jeg kan leve med tv-lyd når jeg spiller fifa. Det er når jeg ser film at jeg virkelig savner mit surround. Jeg ser film i tv eller via ekstern harddisk tilsluttet tv via usb.
|
||
![]() |
||
voight ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2012 Sted: Fyn Status: Offline Point: 39 |
|
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127551&PID=1290932&title=er-min-onkyo-609-defekt#1290932
læs slutningen af denne tråd:) |
||
![]() |
||
|
Det skal da helt klart lige forsøges!
Tak :) |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Det kan da ikke udelukkes, at Onkyo vil udføre en kulance reparation.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |