|
HDMI-board i stykker, hvad nu!? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne henvise til min egen tråd også
![]() Jeg fik den også repareret pr. kulance, da HDMI-board-fejlen er kendt
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Jeg havde nøjagtig samme problem med min Onkyo 606 for et par måneder siden. Problemet er kendt hos Onkyo - de har simpelthen indbygget nogle kondensatorer der kun lige præcis kan klare den spænding de bliver udsat for. (Det er ikke deres egen forklaring, men det er fakta) Da jeg ikke er særlig kyndig indenfor reparation af forstærkere, fik jeg heldigvis hjælp af brugeren "Pittens" herinde fra. Han lavede det på en time og jeg har ingen problemer haft med den siden
![]() Redigeret af L'er - 13-November-2013 kl. 14:41 |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
SoronSR ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 113 |
Mange tak, vil lige skrive ham en sød besked så :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |