|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() Sendt: 09-December-2007 kl. 20:22 |
Jeg har forgæves forsøgt at konvertere diverse HD-trailers til dvd og så se dem på min HD-E1.. Hvordan kan jeg konverter Quicktime trailers og så se dem i hd-kvalitet på min projektor... Skal jeg ud og investere i en eller anden for hardisk som kan afspille disse fil-typer?
På Forhånd tak for hjælpen Redigeret af Bredvig - 09-December-2007 kl. 20:23 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
DVD er jo ikke HD det er kun SD - så du kan naturligvis ikke konvertere HD trailers om til DVD og så se dem i HD kvalitet. Så vil du kun kunne se dem i DVD kvalitet. For at se HD trailers i HD kvalitet på din projektor skal du enten have en afspiller der kan afspille disse HD trailers - eks. en Popcorn Hour NMT (læs min review her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30909& PN=0&TPN=1 ) - eller du skal benytte en PC som mediacenter tilsluttet din projektor.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |