|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 05-Februar-2005 kl. 21:11 |
Hej
Jeg sidder lidt og overvejer om jeg skal prøve at kaste mig ud i at lave min egen lille HTPC løsning, men jeg kom til at tænke på hvordan sådanne løsninger generelt har det med understøttelse af HDTV? Er det noget der er taget højde for, eller tager folk det stille og roligt, og skifter ud efterhånden som der bliver mere og mere HDTV? |
|
![]() |
|
marj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
og nu vi er igang med det, hvor længe er levetiden på sådan en HTPC
løsning generelt? Bliver den ligeså hurtigt møj-forældet ligesom
almindelige pc'ere idag?
|
|
![]() |
|
boborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2003 Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Du kan godt se HDTV fra en HTPC løsning. Det kræver selvfølgelig et godt grafikkort og en rimelig kraftig CPU. Kan f.eks. se HDTV tests på et Skystar 2 satellit kort fra min PC. Ganske vist i mit tilfælde "kun" tilsluttet et standard 32" billedrørs-tv med komponent input og support for 1080i og ikke en rigtig HDTV skærm eller fremviser. Det bliver måske ikke ligetil med HTPC og betalings-tv i HDTV. Regner med at Canal Digital's kommende kanal sikkert vil kræve godkendte modtagere og køre med HDCP kopibeskyttelse. Redigeret af boborg |
|
/ Bob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |