recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDTV IPBox9000HD PVR 1080i
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDTV IPBox9000HD PVR 1080i

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2008 kl. 22:42

Der er kommet en video op på Youtube af IPBox9000HD..

http://www.youtube.com/watch?v=duRBlnXwPeg&feature=relat ed

 

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2008 kl. 23:44
Det er forhåbentlig ikke blæseren som udgør den susende baggrundsstøj...
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2008 kl. 23:50

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Det er forhåbentlig ikke blæseren som udgør den susende baggrundsstøj...

Det er nok en gammel ps3..

Nah, som der afsløres i starten, så er rummet vistnok fyldt med tv og afspillere, så om det er fra en butik med forskellige maskiner, eller personen er fanatisk, det vides ikke..

Dog ser det da spændende nok ud..

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2008 kl. 12:06

Så kom boksen endelig med GLS idag..

Så skriver jeg lige lidt førstegangs indtryk senere om hvor godt den nu virker.. og om den vil lystre og ikke er for buggy..

Flere butikker i Tyskland har rapporteret "restordre" omkring boksen, og næste levering ifølge abcom.sk er først omkring 15.05 , så var du heldig at få den i denne sending?
Nu ved jeg så ikke hvor mange der blev leveret i denne sending, den er ihvertfald udsolgt igen de fleste steder, så enten en stor succes eller en fiasko for købere...

 

Til top
sapi100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2007
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2008 kl. 13:04
Jeg håber at du skrive snart lidt om det,jeg vil meget gerne bestille en fra Tyskland allerede idag.Før det bliver total udsolgt.

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 10:17

En kort vurdering, er så serveret her; (part1)

- Fjernbetjening (sux!) store knapper som skal trykkes hårdt på.. Så den er da ikke smart, hurrah for uni remotes.

- Boksen og isætning af HDD. En smule teknisk, så manualen var nødvendig da den altså KUn  kan sidde på en måde, når man bruger en 3.5" harddisk.. Men ok, det virkede..

- Efter hd er formatteret under installation går boksen i "PANIC" mode, ikke just en brugervenlig ting.. de kunne bare "reboote".
Har set i scriptene og det ser altså ud til at de har valgt den skal det.

- Boksen er lang tid om at starte første gang, og det har jeg også set på, og det ligner igen en program init ting, da alt indlæses hurtigt indtil menu gui skal frem, her går software i stå for nogen tid, den første gang.

- Menu styring, med den medfølgende sw var menu'n rigtig langsom, og så fik jeg langt en opdatering på, som så ud til at have forbedret det med nogle millisec's, men den virker stadig ikke super hurtig i menuen.

- Sat opsætning og diverse andre småting, var enkelt og ligetil. det skal de da have et plus for.

- CA-Modul: jeg havde et gammelt T-Rex modul liggende, prøvede det med canal+ og det virkede altså ikke. det kan være firmwaren :-)

- Billed... har egentlig ikke set rigtig på forskelle endnu, og har ikke nogen 1080i kanaler at teste som jeg lige har adgang til, så det må vente nogle dage.


Fortsættelse følger

Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2008 kl. 21:18

""- CA-Modul: jeg havde et gammelt T-Rex modul liggende, prøvede det med canal+ og det virkede altså ikke. det kan være firmwaren :-)
""

Vil det sige at man ikke kan bruge boksen "out-of-the-box" med viasat og canal digital?

 

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 03:02

Jeg får nok testet med ny fw i det ca model, så kan det være det virker, for der er vist varianter af disse som ikke kører conax..

Jeg skriver lige en note, når jeg har prøvet det i weekenden,,

 

 

Til top
johnlc Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 08:04

pendec,
Software download, hvor henter du det? Jeg har kun fundet noget på download.abcom.sk men der står ikke om det er det samme til S/C/T modeller.

Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Jeg får nok testet med ny fw i det ca model, så kan det være det virker, for der er vist varianter af disse som ikke kører conax..

Jeg skriver lige en note, når jeg har prøvet det i weekenden,,

Men vil det sige at man skal ha et camodul i alle tilfælde? Man kan ikke bruge kortlæserne der er i maskinen?

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af Tazman Tazman skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Jeg får nok testet med ny fw i det ca model, så kan det være det virker, for der er vist varianter af disse som ikke kører conax..

Jeg skriver lige en note, når jeg har prøvet det i weekenden,,

Men vil det sige at man skal ha et camodul i alle tilfælde? Man kan ikke bruge kortlæserne der er i maskinen?

Desværre ja, jeg kan ihvertfald ikke bruge dem, eller se at de har nogen indvirkning på min canal+ kanaler. Skal også sige at jeg har ikke fået trex'n til at virke med canal+ her, så jeg har sat boksen i standby.

Sørgeligt men sandt.. en fin boks, har dog behov for at kunne se Kanal4,5 lol.. nah... DR1 og 2 er vigtig da jeg vil have dem i en optimal opløsning på tv, og DVB-T er altså ikke godt nok for mig.

btw, så skulle boksen være i restordre flere steder i Tyskland, og næste sending hjemme  i maj måned..så til dem som ville købe, så kan det jo være supporten er bedre der...

Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 18:55
Hvilket modul skal man ha? Jeg har lige modtaget boksen... :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu