recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDTV IPBox9000HD PVR 1080i
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDTV IPBox9000HD PVR 1080i

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2008 kl. 21:25

Nu er der så kommet Enigma 2 til IP9000, dog i en beta, men jeg har prøvet den og det ser helt fin ud som på en dm800 boks..


Så det lover godt for boksen som er i tæt konkurrence med dmm og deres produkter..

og den kører fint HD kanalerne.. det som kan skuffe nogle ejere lige nu, er supporten for DVB-C kabel og DVB-T og almindelig DVB-S tunere. Den kører kun med DVB-S2 tuner support, som ikke betyder ikke at SD signaler ikke modtages men kun den specifikke hardware som er DVB-S2 tuneren som virker..Så jeg kan kun sige det er fremgang for boksen.

Og for dem som bruger IP900 og IP910 modellerne, så skulle Enigma1 også være lige på trapperne med udgivelse i december.

Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 10:30

Hvad er status i dag?? Kører det?+ Er det at foretrække fremfor DB800 eller 8000??

 

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2009 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af Scubaghost Scubaghost skrev:

Hvad er status i dag?? Kører det?+ Er det at foretrække fremfor DB800 eller 8000??

det er et ret politisk spørgsmål, og enten er man til Venstre eller også måske en SF, så her er det bare IPBOX eller DREAMBOX og så alternativerne som kan slå ipbox af pinden.

Qboxhd og Octagon 1018 er gode alternativer.

1018 modellen er hurtig ved opstart, klarer 3 optagelse som ipbox, bruger sharp tunere (blind scan aktiveret)
osv... helt klart en god boks og værdig konkurrent.

Qboxhd er jo bare Enigma2 på sh4 skøjter, så her kan jeg ikke sige så meget, enten kan man lide E2 eller også er man imod det..
Jeg blev imod det.. var ikke glad for e2, så den er droppet.

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu