recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDTV med DVBViewer og TT DVB-S2 3200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDTV med DVBViewer og TT DVB-S2 3200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spikedk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: HDTV med DVBViewer og TT DVB-S2 3200
    Sendt: 21-April-2008 kl. 20:37
Jeg har fået min HTPC op at rulle med DVBViewer, og det kører ganske fortrinligt :)

Desværre halter det lidt med HDTV modtagelse på parabolen, jeg har et alm. Familiy abb, SKAL man have et specielt abb for at kunne se kanalerne? Jeg har som standard ikke nogen H264 codec, og så kommer lyden bare frem. Hvis jeg så downloader en codec, så får jeg nogle underlige pixels frem på skærmen i 1-2 sekunder, hvorefter DVBViewer crasher :(

Nogen der har dette kort og program til at køre HDTV?

Mvh Tommy
Med venlig hilsen
Tommy Larsen
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2008 kl. 21:26

Det er muligt at modtage HDTV kanalerne med DVBviewer fra kanal digital med det almindelige family-abonnement.

Det er nødvendigt at anskaffe en særlig H.264 codecs, f.eks. powerdvd eller coreAvc.
Den skal specifceres under indstillinger/directx.

Så skulle det være muligt at se HDTV-kanalerne...

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu