|
|
Besvar ![]() |
Side <1 1718192021 25> |
Forfatter | ||
mosede ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
|
Jeg blev ringet op i går fra min lokale TDC butik, så det kan lade sig gøre. Og den smule jeg har haft tid til at teste har ikke givet mig skuffelser. (bare lige for at det ikke kun er ris til TDC der bliver skrevet [/QUOTE] Jeg blev da også ringet op, men jeg var allerede på vej derind for en sikkerheds skyld. Jeg har ikke fortrudt. Det er et helt utroligt godt billede og jeg har da oven i købet et af de billigere SONY TV (KLV-S40A10E). Der er nogle detaljer der skal løses, men de er jo nævnt andre steder på sitet, og så bliver det også godt. |
||
![]() |
||
Ayla ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
|
Jeg har rent faktisk ikke downloadet manualen, men fik at vide, af en af dem der arbejder på Selector'en, at den kunne hentes på nettet. Jeg tjekkede det aldrig, for fik at vide hvordan man resetter boksen af ham. |
||
/Martin
|
||
![]() |
||
PeterV ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2005 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
hvordan resatte du din box??
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
/Lars Redigeret af Lars - 10-Juni-2006 kl. 00:14 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
|
Så lykkedes det mig at redde en Sagem 81 HD digital HDTV modtager, hos TDC i Hillerød kl. 10 i formiddag . Jeg ved ikke hvor mange de havde, men kun os der var skrevet op, kunne få. ![]() ![]() Nu kommer det jo ikke som en overraskelse, da jeg har læst diverse indlæg om alle problemerne med manglende opdateringer, fra TDC.
Status lige nu. Billede over HDMI kabel : Det står perfekt. Tekst på film : Ind til videre kan jeg kun få den over scart kabel. Lyd : jeg kan ikke skifte lyden væk fra scart, så længe jeg vil have tekst på filmene. Alt i alt jeg føler mig som
pioner nu og her, og håber at det snart bliver bedre. |
||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Jeg kan se at du bruger HDMI-kablet fra Aldi. Er det godt eller er det i mangel af bedre at du bruger det? Jeg troede i øvrigt at HDMI-kablet fulgte med når man fik boksen hvadenten det er Selectoren eller Samsung'en. Hmmm, så må jeg vist overveje at investere i sådan ét på mandag. *Fingers crossed.jpg* |
||
![]() |
||
OTol ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Status: Offline Point: 253 |
![]() |
|
Jeg fandt ud af at 2Tal i Frederikshavn havde HD-Selector. Så jeg kørte lige 80 km for at få den. Jeg har først nu fået sat den til. UHHA for et billede. Jeg har lige prøvet de andre kanaler, jeg synes nu ikke umidelbart at alm. digital bileder er ringere end de var på den gamle selector. Alt ser ud til at virke som det skal. |
||
![]() |
||
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
|
Lige nu HD film på Canal + i surround 5.1, man skal huske at lyden skal sættes op, den sættes ikke automatisk op som det nårmalt er tilfældet op mit set-up. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Tommas Aldi kablet fungere perfekt da jeg skal bruge HDMI --> DVI, det er der imod noget skidt med s/pdif tilslutningen til digital lyden, det kan jeg ikke få til at fungere, heller ikke når jeg fjerner scart kablet. Som tidligere skrevet scart kablet er nødvendigt for at få tekst på film, indtil videre. Men ikke engang b&o kan komme med en god løsning på den digitale lyd. Surt at de ikke har HDMI bøsning i deres TV, det er jo nok her problemet skal findes. |
||
|
||
![]() |
||
Epedemic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
|
Jeg kan på ingen måde få ac3 lyd udaf whale rider (som lige nu sendes på c more hd) Nu bruger jeg godt nok et twinhan dvb-c kort, men hverken twinhans program eller mytheatre giver mig ac3... Og hvis jeg går tilbage til min sagem 60 (ja, man kan både høre lyd og se undertekster på hd kanaler en ikke-hd-selector ;) ), så er der heller ikke ac3 på... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Billede af setup box 81 HD lydindstilling. |
||
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
![]() |
|
Hvad bør man sætte af output på hd boksen 1080i eller 720p ? Jeg har sat den til 1080i da jeg formoder at TV og Projektor er bedere til at scalere end hd boksen Jeg har et JVC 37'' LCD og en Sanyo Z3 Projektor Har prøvet begge men syntes ikke der er nogen forskeld. Lige nu bruger jeg component udgangen til TV og HDMI til projektoren. rart at begge udgange er aktive på samme tid. Hans |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 1718192021 25> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |