|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
johnq ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 27-Februar-2009 kl. 15:42 |
|
Jeg kan ikke trække et HDTV signal i MCE. Når jeg vælger det fra guiden får jeg en "signal scrambled" besked. I FireDTV Viewer virker ca. halvdelen af HDTV kanalerne, men de ser ud til at være interlaced. Den anden halvdel af kanalerne viser bare støj.
Jeg har Windows 7 installeret og mener at h264 codec'et er installeret fra starten?! Nogle kloge hoveder der kan foreslå, hvordan jeg kan få det til at virke i MCE? Udskrift fra FireDTV Support Tool: ------------------------------------------------------------ ------------------- Digital Everywhere Support Report: v1.1 (2231-13) ------------------------------------------------------------ ------------------- Generated on (Y/M/d): 2009.02.27 FireDTV / FloppyDTV devices: ------------------------------------------------------------ ------------------- devices found: 1 Status for device 1 Model : FloppyDTV S2 GUID : 0x0012872404001083 HW Ver.: 01.24.04 FW Ver.: 1.5.0 Build 22720 Driver : 5.0M (5315-1000) Frontend Status: Sig.Str.: 88%, BER: 0 Locked : YES CAM Module: Conax 4.00e Windows System Information: ------------------------------------------------------------ ------------------- OS Path: C:\Windows OS Version: Unknown OS Version (Windows 7) OHCI Controller: Manufacturer: VIA Description: VIA 1394 OHCI Compliant Host Controller MCE Plugin: ------------------------------------------------------------ ------------------- Plugin Version 2.0.0.0 Service started! FireDTV Transponder List: ------------------------------------------------------------ ------------------- Transponder List found: Satellite FireDTV Tools: ------------------------------------------------------------ ------------------- No running FireDTV tools found Redigeret af johnq - 27-Februar-2009 kl. 15:43 |
||
![]() |
||
Vanda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|
Prøv at kigge her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51775& KW=Vanda Måske har du samme problem |
||
![]() |
||
johnq ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Tak for linken! Jeg vil tage et kig på det med det samme.
|
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Hd kanalerne virker ikke altid i Win 7, min kanal 5 HD virker for det meste, men det er sjældent jeg kan få billede på tv2sportHD, og tv2Film HD har jeg ikke ikke fået til at virke.. Geninstaller fra bunden, så er der en mulighed for det virker bedre, men det er jo stadig en beta, så forvent ikke de store.. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
det er muligt det løser hans problem, men det er jo ikke 15 marts endnu, så de codec er jo ikke udløbet endnu?? |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hvis du nærlæser ....så 90 dage fra installation....Win7 har været uofficielt tilgængeligt længere tid en 90 dage.... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |